.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لاریجانی: از این پس زندگی مردم راحت‌تر می‌شود
رئیس مجلس شورای اسلامی برداشته شدن تحریم‌ها را امری مبارک برای کشور دانست و گفت: مردم از این پس راحت‌تر زندگی می‌کنند.

به گزارش شمال نیوز، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز شنبه 26 دی ماه با حضور در همایش تجلیل از کارکنان برتر مجلس ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان نمونه مجلس اظهار کرد: خوشبختانه امروز مصادف با حادثه مهم رفع تحریم‌هاست.

رئیس مجلس تصریح کرد: بعد از تمام فراز و فرودها در کشور تحریم‌ها امروز برداشته می‌شود و این امر مبارکی برای کشور بوده و زندگی مردم راحت‌تر می‌شود.


لاریجانی ادامه داد: موضوع هسته‌ای در کشورمان موجب شد 12 سال مشغول به این مسئله شویم که البته ریشه آن در ستمی بود که برخی کشورهای بزرگ بر ایران روا داشتند.

وی افزود: موضوع هسته‌ای در کشورمان بسیار زودتر می‌توانست حل شود اما غربی‌ها تصور دیگری داشتند که در زبان رسانه‌ای اعلام نمی‌کردند و آن توقف‌سازی کامل انرژی هسته‌ای در کشورمان بود.

رئیس مجلس تاکید کرد: غربی‌ها تصور می‌کردند با فشار آوردن بر ایران سرانجام ما حرف آنها را خواهیم پذیرفت.


لاریجانی با بیان اینکه در مورد جزییات برخی اختلاف نظرها وجود دارد تصریح کرد: اما موضوع مهم بعد از تمام فشارها و تحریم‌های همه جانبه مانند نفتی و بانکی سرانجام تحریم‌ها برداشته شده و ایران می‌تواند با افزایش سهمیه نفت و دیگر موارد راحت‌تر اقدام کند.


وی ادامه داد: غربی‌ها جدای از فشارهای سیاسی بر ایران تصور می‌کردند با فشارهای اقتصادی و منزوی ساختن ایران، کشورمان در نهایت غنی‌سازی را متوقف خواهد کرد اما با هدایت‌های مقام معظم رهبری سرانجام این توفیق حاصل شد که غنی‌سازی در کنار تحقیق و توسعه و برداشته شدن تحریم‌ها برای کشورمان حاصل شود.

رئیس مجلس بیان داشت: حدود سه سال پیش بعد از یک ارزیابی اولیه غربی‌ها برای تغییر رویکرد خود اقدام کردند لذا آمریکایی‌ها نامه‌ای را برای انجام مذاکره با ایران ارسال کردند.

لاریجانی ادامه داد: البته در این میان گفت‌وگوهای بسیاری انجام شد اما جمهوری اسلامی ایران نمی‌خواست تا زمانی که آنها حق غنی‌سازی را در ایران قبول نکرده‌اند با آنها وارد مذاکرات شود./باشگاه خبرنگاران جوان


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.